•  

Our Top Course
Pengembangan Media Foto
( 16 Sections)
 
Komunikasi Pembelajaran
( 16 Sections)
 

Course Manajemen Pemasaran

Program Studi S1 Manajemen UNESA

 
Card image

Course Description

In the Marketing Management course, students learn to describe theories in Marketing Management including marketing management, marketing insights, customer relationships, strong brands, value creation and delivery, responsible marketing, and global marketing.

Program Objectives (PO)

  • C4. Mahasiswa mampu menguraikan secara tepat teori-teori dalam studi Manajemen Pemasaran.
  • A5. Mahasiswa mampu menujukkan karaktertangguh, kolaboratif, adaptif, inovatif, inklusif, belajar sepanjang hayat, kewirausahaan di dalam kegiatan pembelajaran manajemen pemasaran

Aktifitas Pembelajaran

  • Pertemuan 1
    C4. mendeskripsikan marketing management theories.
    • Date  7 Februari 2024

  • Pertemuan 2
    C4. mendeskripsikan marketing management theories.
    • Date  14 Februari 2024

  • Pertemuan 3
    Wawasan pemasaran.Students are able to decipher marketing insights.
    • Date  21 Februari 2024

  • Pertemuan 4
    Cara berhubungan dengan pelanggan. Students are able to describe how to connect with customers.
    • Date  28 Februari 2024

  • Pertemuan 5
    Cara berhubungan dengan pelanggan. Students are able to describe how to connect with customers.
    • Date  6 Maret 2024

  • Pertemuan 6
    Mahasisawa mampu menguraikan cara membangun merek yang kuat.Students are able to describe how to build a strong brand.
    • Date  13 Maret 2024

  • Pertemuan 7
    Mahasisawa mampu menguraikan cara membangun merek yang kuat.Students are able to describe how to build a strong brand.
    • Date  20 Maret 2024

  • Pertemuan 8
    Ujian Tengah SemesterMid Test
    • Date  27 Maret 2024

  • Pertemuan 9
    Penciptaan nilai.Students are able to decipher the creation of values.
    • Date  3 April 2024

  • Pertemuan 10
    Penciptaan nilai.Students are able to decipher the creation of values.
    • Date  10 April 2024

  • Pertemuan 11
    Penciptaan nilai.Students are able to decipher the creation of values.
    • Date  17 April 2024

  • Pertemuan 12
    Penyampaian dan pengomunikasian nilai.Students are able to decipher the delivery and communication of values.
    • Date  24 April 2024

  • Pertemuan 13
    Penyampaian dan pengomunikasian nilai.Students are able to decipher the delivery and communication of values.
    • Date  1 Mei 2024

  • Pertemuan 14
    Tanggung jawab pemasaran untuk kesuksesan jangka panjang. Students are able to elaborate on marketing responsibilities for long-term success.
    • Date  8 Mei 2024

  • Pertemuan 15
    Tanggung jawab pemasaran untuk kesuksesan jangka panjang. Students are able to elaborate on marketing responsibilities for long-term success.
    • Date  15 Mei 2024

  • Pertemuan 16
    Ujian Akhir SemesterFinal test
    • Date  22 Mei 2024

Lecturer

SANAJI
SANAJI
  • 215,475 Reviews4.8 Rating

NINDRIA UNTARINI
NINDRIA UNTARINI
  • 215,475 Reviews4.8 Rating

Video Images
Preview this course
 
 
  • Program StudiS1 Manajemen
  • Semester3
  • Lectures2
Difficult Things About Education.
$75$10